Motomanų Diskusijos » s^tarka anketa

 Motomanai.lt nario s^tarka anketa


Narys
50cc *

 Kontaktinė informacija
Gerbiame privatumą! Asmeniniai kontaktai matomi, tik nariams nuo 125cc
El. kontaktai:



Narys s^tarka parašė 8 komentarus puslapyje ir 8 žinutes forume (ieškoti visų nario s^tarka žinučių)
 
Nario s^tarka paskutinės žinutės forume (3 paskutinės):
 
  • Avarijos
      Forumas Naujienos motopasaulyje (5483 atsakymai ir 1635044 peržiūros) - Paskutinė žinutė lycajoy
    Cituoju: klemkas Kodėl jie saulės apakinti niekada neatsitrenkia į kitą mašiną? Dar yra tokia auksinė taisyklė - nevažiuok, jei nematai kur važiuoji. http://www.delfi.lt/news/daily/crime/saules-apakintos-merginos-me.... todėl, kad žiniasklaidai tokios avarijos būtų neįdomios
  • GRYNAS.LT: „Miškų erelių“ darbeliai – tas pats kas šiukšlių mėtymas
      Forumas Visais ratais už gamtą (61 atsakymai ir 79138 peržiūros) - Paskutinė žinutė dumpsccshop
    yra itin jautrios trukdymams ekosistemos, kurios pasivažinėjamus gali padaryti labai įdomias ar malonias (pvz.: apipelkėję ežerai, pelkės, užliejamos pievos, kopos ir panašiai). sutrikdžius šios ekosistemos gali atsistadinėti kelis dešimtmečius ar, išskirtiniais atvėjais, netgi šimtmečius (nes, pvz, pelkėse dėl maistinių medžiagų trūkumo augmenijos atsistatymas tampa itin sudėtingas ir lėtas). sakydami, jog yrakitų veiksnių, kurie žeidžia gamtą daugiau esate teisūs. tačiau ignoruodami važinėjamų daromą žadą dėl ankčsiau išsakytos priežasties (t.y. "yra kitų, kurie daro daug blogiau ir labiau"), įjungiate hardin'o aprašytą "tragedy of commons". ir nors ostrom gavo nobelį už tai, kad įrodė, jog tragedy of commons turi trūkumu ir negali aklai būti taikoma, ji daugiau kalbėjo apie antropogeninės kilmės labiau apčiuopiamą turtą, nei kad ekosistemų teikiamą naudą. kalbant apie ekosistemas, tradegy of commons yra labai "common". siekiant padėti žmonėms suprasti kokią naudą jiems teikia ekosistemos, buvo įvestas toks dalykas kaip "ecosystem services", kuriuos, dėja neįmanoma apskaičiuoti tiksliai, o ir apskaičiavus gaunami skaičiai yra protu nesumokami (pvz.: šiaurės platumų miškų teikiama nauda žmogaus gerovei buvo įvertinta daugiau nei keliai šimtai trilijonų dolerių. įrodyta, jog žmogaus smegenys skaičių, didesnių nei milijonas nebegali adekvačiai suvokti ir jie visi tampa tiesiog "daugiau nei milijonas"). jaučiant atsakomybė prieš save ir aplinką, kurioje gyveni, negalima gyveti darant to, kas teikia malonumą, jei tai daro didesnią žalą, kurią gauni ne tik tu vienas (nors laisvoji rinka ir kapitalizmas hedonizmą ir labai propaguoja ir skatina, nes tai atneša pelną). ekosistemų ryšiai yra vis dar nesuvokti. tą parodė amerikiečių fiasko su biosphere II, kuomet jie bandė sukurti dirbtinę autonomišką ekosistemą (aka žemės mini-me). tad galvojant apie gamtą nevertėto pamiršti chaoso teorijos - čia ji bene puikiai veikia. taip pat galima būtų prisiminti ir ankstesnių civilizacijų evoliucijos etapus: žmonių nedaug + išteklių daug = civilizacija auga; žmonių skaičius auga + išteklių aplink mažėja = civilizacija iš inercijos dar klesti; žmonių skaičius = išteklių kiekiui = civilizacija iš inercijos dar klesti; žmonių skaičius auga, išteklių stipriai sumažėja = civilizacijoje prasideda pilietiniai neramumai, badas, dažnai kyla kanibalizmas civilizacija žlunga, o išgyvenę persikelia gyventi kitur, į ten, kur dar nesukniso aplinkos. tai yra iki šiol buvusių civilizacijų tendencija (beabejo, yra buvė civilizacijų užkariavimų ir panašiai, tačiau aš kalbu apie natūralią eigą). kokia bėda su dabartiniu laiku? ogi ta, kad mes nekalbam apie kažkokią viena ar daug mažų civilizacijų. mes kalbame apie homo sapiens sapiens globalią civilizaciją ir jei mes suknisam planetą Žemė, tai yra amen antropocenui ir, labai tikėtina, homo sapiens sapiens rūšiai. štai kodėl pirkdami bet kokius produktus su palmių (ar, kaip dabar dažniau rašo, augalinės kilmės aliejumi) jūs prisidedate prie miško ploto mažėjimo tropinėje zonoje (greičiausiai indonezijoje). o dabar šiek tiek minimaliai asmeniškumų: man irgi labai patinka neesfaltuoti, miško keliukai. labai patinka ir kvartalynėm prasinešti, ir pasvajoju po išvis betakiukų prasinešt kelią, bet atsakomybė yra toks reikalas. bet kokie veiksmai turi pasekmes už kurias reiks atsakyti anksčiau ar vėliau. industrinė revoliucija, prisidėjusi daugiausiai prie to, jog dabartinį laiką mokslininkai ėmė vadinti antropocenu, būtent sukėlė didžiausius aplinkos pokyčius. sakydami, jog "kiek laiko anie-ir-tie pylė į upes teršalus ir nieko" jūs darote klaidą, kadangi laikotarpis, kuomet aplinka buvo stipriai teršiama yra itin trumpas, o pasekmės jau dabar yra matomos ir, modeliuojant situaciją, ateityje bus matomos labiau, nes įgaus pagreitį. kiekvienas veiksmas, kurį darote dabar turi atoveiksmį nebūtinai jums matomoje erdvėje ar nebūtinai jūsų esamame laike. žinodami tai galite nusispjauti į viską ir gyvent vartotojišką hedonitinį gyvenimą, kaip yra labai patogu ir priimtina verslui, kuris būtent iš to ir uždirba didelius pinigus, arba galite susimąstyti ir atitinkamai pakeisti savo elgseną, mąstymą ir matymą.
  • Priekinių amortizatorių remontas
      Forumas Remontas (469 atsakymai ir 258847 peržiūros) - Paskutinė žinutė Erro3
    na, gerbiamieji, perskaiciau viska, bet konkreciu adresiuku neradau....tad, jei nenusibodo, gal galetumet prasitart kur sakes tiesinti galima (mazdaug pirsto plocio nuokrypis, del kurio neuzsideda normaliai ant rato)..? geriausia butu, jei ta darytu kas alytuj, o jei ne - tiks ir vilnius...

Narys s^tarka aktyviausias šiose forumo temose:
 






P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17